Spelregels Boschwegse Mèrt

Regelement Boschwegse Mért

  1. Inschrijving
  • U dient aan te geven in welke categorie uw kraam valt:
  • Etenswaren kost € 52,50 per kraam
  • Handelswaar kost € 42,50 per kraam
  • Vlooienmarkt kost € 22,50 per kraam
  • Goed doel kost € 17,50 per kraam
  • Heeft u stroom nodig? Dat kan, we brengen dan € 7,50 in rekening per aansluiting van 220 volt.
  • Voor het plaatsen van kledingrekken word € 5,- per kledingrek in rekening gebracht.
  • Wilt u extra grond plaats (t.b.v. eventuele uitbouw naar achteren), ook dit is geen probleem. U betaald € 5,- per meter extra.
  • U betaald € 10,- borg per inschrijving. Deze krijgt u per bank binnen 2 weken na afloop van de mért terug. Mits u uw kraam “schoon” heeft achtergelaten.
  • U kunt tot twee weken voor aanvang van de markt u inschrijven en VOL = VOL
  1. Factuur en Annulering
  • De factuur dient minimaal twee weken voor aanvang van de mért te worden voldaan via de bank.
  • Let op de kraamhuur kan niet contant betaald worden.
  • Heeft u niet op tijd betaald dan vervalt uw recht op de gereserveerde kraam.
  • Annuleren van een kraam kan tot twee weken voor aanvang van de mért. U krijgt uw eventueel betaalde kraamhuur terug. Echter rekenen we wel € 2,50 administratie kosten
  • Annuleert u nog in de laatste twee weken of komt u niet opdagen dan zij wij genoodzaakt om de volledige kosten op u te verhalen.
  1. Aanvang mért
  • Om 7.00 uur MOETEN de food-trucks en andere huurders met groot materiaal aanwezig zijn. Zo hebben we ruimte en tijd om u naar de juiste plaats te kunnen begeleiden.
  • Pas vanaf 8.00 uur kunnen de overige kraamhuurders zich melden bij de kraam van de organisatie aan de Boschweg. (kruising Boschweg / Cornelis Trompstraat)
  • Bij de aanmeldingskraam krijgt u uw kraamnummer toegewezen.

Let op de kraamhuur kan niet contant betaald worden !!

  • De markt begint om 10.00 uur, en sluit om 17.00 uur.
  • Er mag niet eerder worden opgeruimd dan 16.45 uur.
  1. Drank verkoop
  • Drankverkoop zowel frisdrank als alcoholische drank is aan de kramen en aan de food-trucks niet toegestaan. Dit is alleen toegestaan voor de lokale horeca.
  1. Afsluiting
  • Let op u dient de kraam “schoon” achter te laten.

Dit houd in:

  • Dat u de niet verkochte spullen zelf dient op te ruimen/mee te nemen.
  • U dient zelf u eigen afval op te ruimen !!
  • U dient de bevestigingsklemmen achter laat op de kraam.
  • Het dekzeil opgevouwen op de kraam terug gelegd dient te worden.
  • Als u de kraam niet “schoon” achterlaat krijgt u de betaalde borg niet terug.
  1. Organisatie
  • Op de markt zelf ter hoogte van de kerk is er gedurende de hele markt een kraam van Stichting Rondom d’n Toren bemand. U kunt te allen tijde bij deze kraam terecht voor vragen/opmerkingen.
  1. Extra maatregelen rondom COVID-19
  • Iedere kraamhuurder dient in bezit te zijn van hand gel voor eigen gebruik
  • Adviseer uw klanten om dingen niet aan te raken
  • Houd u aan de maatregelen van het RIVM die op dat moment gelden

Vrienden van Stichting Rondom d'n Toren

Contact

Stichting Rondom d'n Toren
Schutsboom 1
5481GL Schijndel
info@rondomdntoren.nl

Privacyverklaring